4. nov. 2010

Hjelp meg å velge ut favoritter!





























9 kommentarer:

  1. To som peker seg godt ut her pga stemningen: bildet av denne bakgården med benker og gigantiske blomsterpotter også det bildet av thea på husken.

    SvarSlett
  2. *kremt*.. du gjør det ikke lett for folk, snuppa... :) Æ kunne hadd alle på veggen. Unntatt båten. :)

    SvarSlett
  3. Jeg skriver det her også :-)

    Både rosene, bjørkestammene og kirsebærene kunne jeg med stor glede hatt på veggen. Du er superflink!
    Mange av de andre som også er veldig fine.

    SvarSlett
  4. Den blå dråpen, og rosebildet er mine favoritter :)

    SvarSlett
  5. Synes rognebær med snø er veldig stemningsfullt :-)

    SvarSlett
  6. Dette var vanskelig! Synes de fleste var potensielle vegg bilder!
    Sier som jeg har sagt kjempe mange ganger før: Du er Driiiit flink!
    Klarer virkelig ikke bestemme meg for en absolutt favoritt, men by-bilde er høyt på lista (men jeg har fått litt by-bilde dilla for tia) også kommer det jo HELT ann på hvor man skal henge det da.....

    SvarSlett
  7. Tusen, tusen takk for tilbakemeldinger dere! Det varmer <3 Jeg klarer ikke bestemme meg! Hehe

    SvarSlett
  8. Jeg ville hatt bilde nr.1 i stuen min :) Det var rett og slett NYDELIG! Du er superflink.

    SvarSlett
  9. Og det nest siste, elsker fargene du får frem!

    SvarSlett