2. apr. 2011

Vestlandsvær



2 kommentarer:

  1. SV: Åh! Jeg har prøvd å spørre om det er vanskelig å komme inn, men har liksom aldri fått noe godt svar på det.. Jeg skal søke i Trondheim!! Håper jeg kommer inn, har sykt lyst! Du er forresten sinnssykt flink til å ta bilder, så er sikker på at du kommer inn! Hvor skal du søke?

    Lykke til til deg også :)

    SvarSlett
  2. SV: Hehe, ja! Er ofte litt for streng med seg selv.. Men tror heller man bør legge litt større vekt på motivasjonssøknaden, for har hørt at den har veldig mye å si! At man ikke trenger å være fullt så god på det tekniske vist man har vilje og motivasjon tilstede. :)

    Bildet med palmen og det har jeg tenkt til å bruke som det bildet som "beskriver" meg. slet veldig med den oppgaven, men fant ut at jeg skulle ta et bilde fra et STED. :) har bodd flere år i spania, og elsker det. så følte jeg kunne ta et bilde fra spania:)

    takk for det! er veldig usikker nå. har hørt mye forskjellig om skolen, og vet ingen som har gått der, så er veldig usikker.. har hørt at de som går der har sakt det er lavt nivå og at de ikke får jobb etterpå. Og at det er bortkastede penger.. men er veldig forskjellig. Har jo ikke noen annen utdanning, siden jeg blir ferdig med vgs nå. så er litt kjipt om jeg ikke får jobb etter å ha tatt opp et sykt lån på skole, om du skjønner :p

    SvarSlett