23. mai 2011

Kanskje får vi besøk i natt?

7 kommentarer:

  1. Så morro :) Gratulerer med 1. mistede tann :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Lille Thea som blir så stor

    SvarSlett
  3. Så tøft bilde! Er vel ikke så utspekulert enda at hun legger tanna inni ei bok (sedler vet du) :))

    SvarSlett
  4. Takk!

    Frk_Johansen: Hahaha, nei det tror jeg ikke hun tenker på ;) At ikke jeg tenkte på det en gang i tiden!

    SvarSlett
  5. Tøft bilde av ei glad jente... Håper hun fikk besøk da :)

    SvarSlett
  6. Takk, alle sammen! Hun fikk definitivt besøk ;)Vi visste ikke om hun kom til å komme, siden vi har flyttet, men vi håpet i det lengste. Derfor var gleden stor når snuppa fant penger i glasset i dag tidlig. Gleden ble om mulig større når jeg sa at jeg kaaanskje hadde klart å fange henne... på kamera. Jeg hadde nemlig hørt litt romstering i natt og listet meg inn, og fikk akkurat knipset et bilde før hun ble borte. Med skrekkblandet fryd gikk vi gjennom gårsdagens bilder. Og der, der var hun :D Pitteliten som en t-skje ved siden av tannglasset til frøkna. Stor stas i heimen!

    (Og ja, elendig redigering, men Thea er 5 og bryr seg ikke. Tannfeen finnes jo ;)

    http://i653.photobucket.com/albums/uu258/Meo_88/334tannfeen.jpg

    SvarSlett
  7. Hahahah!! Min jente mistet sin første tann på 5 årsdagen ;o)
    Flott blogg du har, å grattis til opptak på skole!

    Klem Anna

    SvarSlett