3. mai 2011

*Glis*


Da blir det fotoskole på mor :D

5 kommentarer:

  1. Dette er jo bare enda en tykk strek under det jeg har sakt og mener om ditt talent Line. Jeg så nettopp på noen av bildene dine, som jeg stadig gjør, og fikk ståpels! En real frysning! Det er det jeg kaller blod-talent, det renner gjennom årene dine og du kan ikke noe for det engang :) Fantastisk!!! Ønsker deg alt godt og lykke til (ikke det at du trenger det da..;))

    SvarSlett
  2. Gratulere så masse med studieplass, jeg kom inn i Bergen...så heldige vi har vært ;D Blir to kjempe spennende år framover, håper på og lære masse. Det ordner seg helt sikkert med barnehageplass for deg og (er du ikke alene med to barn? bruk det for det det er godt for). Masse lykke til i allefall :D Vi prates sikkert.

    SvarSlett
  3. Jeg kom også inn på NKF fotolinja, i Trondheim! :) Er veldig fornøyd med det, men tror faktisk at jeg skal vente et år før jeg går fotoskole, og heller søke på flere fotoskoler neste år.

    SvarSlett
  4. Takk takk takk!

    Jeg må se ann barnehageplass først. Hvis minsten ikke får plass gjør jeg det samme som deg, Marte. Men om han får plass skal jeg starte med en gang.

    Jo Janne, alene med to fine. Har visst ingenting å si at man er alene, men nå skal jeg søke studentplass til minsten :) De holder av fire plasser i hver bydel til studenter, så jeg får håpe på noe sånt ;)

    Melissa: Ordene dine varmer veldig! <3

    SvarSlett