4. mars 2011

Jentekveld hos Nina

Isabel og Carina har hatt bursdag, Nina og jeg har vært øyeblikk. Men jeg flytter jo før min bursdag! Så Nina bestemte seg for å invitere til vinkveld. Carina, Karoline og Martine kunne desverre ikke komme, men Nina, Livi, Isabel, Maja og jeg koste oss veldig :)

Jeg hadde med meg nye 50 mm objektivet mitt, så måtte begynne med å ta noen bilder av leiligheten til Nina og Christer. De har fått det veldig, veldig fint!











Resten av kvelden ble brukt til mimring, skravling og pittelitt gråting. Men sånn er det faktisk bare når man samler jenter på vinkveld en uke før jeg flytter til andre siden av landet! :p Men vi hadde det mest av alt veldig koselig. Blir rart å ikke ha dem i nærheten lenger. Men vi blir jo bare en liten telefonsamtale unna hverandre og det er faktisk ikke SÅ langt til Stavanger ;)

Siden jeg absolutt ikke ville bruke blitz i går ble mange av de 200 bildene jeg tok altfor skurrete til å kunne vises frem. Men et par klarte seg sånn tåelig, og de blir gode å ha om en ukes tid <3










"Det er stor forskjell på vennskap basert på nytte og vennskap basert på oppriktighet. Bare det siste fortjener navnet sant vennskap."
-Aristoteles

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar