11. mars 2011

Siste natt i Tønsberg


I kveld er en spesiell kveld. Det er slutten på et kapittel, men også starten på et helt nytt et. I morgen flytter forloveden min, begge barna og jeg til stavanger. Syv år i Tønsberg er over. Takk for alle gode minner. Vi sees til sommern i Stavanger. Og vi ringes, snupper <3

I morgen starter vi på nytt - og jeg gleder meg veldig! Vi starter med blanke ark og kan fylle dem med det vi ønsker. Vi venter bare på at flyttebilen skal komme. Vi har fargestiftene i innerlomma og skal fargelegge vår egen hverdag. Vi skal male rødt, grønt og gult - glade, fine, trygge farger. Fordi vi kan. Vi skal glemme det vonde som har vært. Jeg skal reise meg på nytt. Og det blir så deilig!

Katten skjønner at noe skjer og gjemmer seg godt inne på snupp sitt soverom. Alt er pakket og klart. Nødrasjonen man lever på når alt annet er i esker står på kjøkkenbenken. Dette er siste natt i Tønsberg. I morgen bor vi i Stavanger <3


Takk til alle dere som alltid har vært her for meg. Dere som har elsket og respektert meg som menneske, om jeg har vært frisk eller syk. Dere som har stillt opp gjennom tykt og tynt. Dere som ikke bare er vennlige, men dere som er *venner*. Historien vår er langt i fra over ;) Den bare forandrer seg! Minnene for fremtiden vet vi ennå ikke noe om, men jeg er helt sikker på at de blir minst like verdifulle for oss som de vi allerede har.

Jeg elsker dere :)


2 kommentarer:

  1. Hjertelig takk, for en glad kommentar hos meg! Nå våres det!
    Lykke til på flyttefot, med blanke ark, fargestifter, fotoapparat, ny hverdag og nytt liv! : )

    SvarSlett
  2. Så spennende! Det er noe helt spesielt å flytte til et nytt sted. Masse lykke til!

    SvarSlett