11. mars 2011

Magnus sine første "sko" - Takk Cathrine!

Snille, gode, flinke Cathrine har heklet grønne Conversesko til Magnus og de er så kuuuule! :D De har vært for store tidligere, men i dag brukte han dem for aller første gang. Jeg glemte (!) å ta med meg kameraet på tur og jeg rakk ikke ta noen bilder hjemme mens han hadde de på før han skulle sove, så det ble bilder av bare skoene.

Meningen var at Cathrine skulle lære meg å hekle dem, så jeg kunne gi han noe mamma hadde laget. Vi hadde til og med heklekurs hjemme hos meg. Jeg begynte når jeg var 13-14 uker på vei, heklet noen runder, men det ble med det. I stedet heklet Cathrine ferdig et par han kunne få. Takk!

4 kommentarer:

  1. Så koselig skrevet Line, tusen takk:)
    Har tenkt på om de ikke ville passe snart, veldig gøy. Klem

    SvarSlett
  2. De er helt supre, Cathrine! Takk. Og gratulerer med dagen din i dag :D

    Randi: Ja, sant de er? Hun er veldig flink! :)

    SvarSlett