2. mars 2011

Mandagstema - Glitrende

Jeg er altfor dårlig til å henge meg på Petunias mandagstema, men det er jo så gøy de ukene jeg husker det. Og i dag husket jeg det jommen :D (Bare se bort i fra at jeg er to døgn for sent ute...) Denne uken er tema "Glitrende". Jeg pleier tenke litt kreativt og ikke velge et bilde som bokstavelig talt treffer tema. Men denne uken vil jeg vise frem et bilde jeg har kalt "Diamanter i hekken". Det ble tatt en formiddag i november 2010. Det hadde regnet, men solen tittet gjennom skydekket og traff hekken på en måte som gjorde at det så ut som om den var fyllt med diamanter. Jeg hadde baby i vognen og rakk ikke ta så mange bilder, så det ble med disse tre.

 55 mm, f/7,1, ISO 200, 1/100 sek


12 kommentarer:

  1. Wow, bare tre, men det ble likevel litt av en fotofangst! Flotte bilder alle sammen!

    Og takk for hyggelig hilsen hos meg :o)

    SvarSlett
  2. Vilka fina glittrande vattendroppar;-)
    Ha en skön onsdagkväll

    SvarSlett
  3. Tack Line för din så uppmuntrande och uppskattande kommentar om min bilbild!
    Det värmde.

    Jag kan direkt återgälda de vänliga orden för dina vattendroppsbilder är superfina!

    Ha det riktigt gott!

    SvarSlett
  4. Bildene dine er kjempefine!! Virkelig diamanter!! Jeg er glad du valgte å være med!!

    SvarSlett
  5. Heisann!

    Less is more, heter det jo, og det stemmer glimrende her på dine bilder.
    Ha fine dager ;:OD)

    SvarSlett
  6. Tusen takk, alle sammen! Dere er jo så snille :)

    Ha en super uke, så blogges vi forhåpentligvis til på mandag.

    Klem

    SvarSlett
  7. Tänker på en sång

    Droppen dripp och droppen drapp
    http://www.youtube.com/watch?v=_5R3P6lR2lo

    SvarSlett
  8. Så herlig sang :D Ble i godt humør av den. Takk for link :)

    SvarSlett
  9. Virkelig vakre bilder. Takk for hyggelig hilsen :-)

    SvarSlett
  10. Flotte glitrende bilder du har her, ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. Så fint at du husket Mandagstema denne uken,
    for dette er flotte diamanter du viser :)

    SvarSlett